Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine, töö nr. 11370P_JT2902
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: "Ruth Koppel" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 11:10:56 +0200

Tere.

Kirjutan teile seoses Circle K tankla elektriliitumisprojektiga Risti 
alevikus, aadressil Tallinna mnt 22.
Sooviksin saada kinnitust, kas on võimalik raadada olemasolevad männipuud 
kinnistul 16153 Risti tee (68001:001:0088) pildil näidatud asukohas.

Kahjuks ei märganud ma seda esialgu ning nooremprojekteerija, kes projekti 
mulle üle andis, kinnitas ekslikult, et kaabel ei ole planeeritud puude 
alla. Kohapeal objekti üle vaadates selgus aga, et kaablitrass on siiski 
projekteeritud puude alla.

Palun võimalusel uuendada kehtiv kooskõlastus, saadan uue taotluse projekti 
kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.